jäklar också

Mitt internet la ju av igår kväll igen direkt efter jag hade fått det att fungera, det bara dog helt enkelt... men nu har jag internet och kollade på facebook då Louise hade påmint mig om den där science presentationen vi ska ha idag vilket jag inte har kunnat göra så jag vaknade för ungefär en halvtimma sedan och satte mig ner med den. Men felet är att jag har ingen aning om hur jag ska göra, så jag får ta hjälp av henne sen, med bilder m.m. 
 
Idag kommer det bli världens pluggdag, eftersom jag missade att plugga igår och i onsdags OCH min helg kommer försvinna TOTALT! så jag har sjukt mycket att göra idag, så när jag kommer hem är det bara att sätta sig ner och plugga. Myspys... eller inte.
 
Jag kom just på att jag måste få in art scetch book av min bildlärare så jag kan göra min bildläxa... så min vackra lista på att göra saker idag:

  • Hitta Mr. Farrar och ta min scetchbook
  • Fråga Mr. Nilsson om min dator
  • Gå hem och göra läxor;
    Läslogg, science papper, social science uppgift, bild och musik
  • Ut å springa av frustrationen
  • Sedan blogga eller plugga mer ifall det blir att jag inte är färdig.
 
Men detta ska förtusan inte förstöra min fredag! Jag kommer ha kul ändå! Jag kommer... jag kom just på att vi har ett spanska "quiz" idag också... please put a fork in my neck. Min spanska går åt skogen för tillfället, tackar som frågar....
 
Nu ska jag avsluta. Göra mig i ordning för skolan osv.
Hoppas ni får en bättre fredag i alla fall! 
/Emma
man kanske ser lite trött ut menmen, en gladare bild kommer... believe me. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0