kvällen är god

....eller något.
 
Nu sitter jag och Louise och... jadu, jag vet inte, någonting. Vi har i alla fall kommit på god väg med våra historia uppsatser och vi har ritat i våra art scetch books, vad mer kan man begära liksom?
 
Måndagen har varit helt okej, kände att jag höll på att bryta ihop hela dagen idag dock... mitt liv faller ner lite för hårt på mina axlar just nu för mig att bära upp det. vad poetiskt. Men jag blev dock på bättre humör på spanskan, mycket bättre, och efter skolan gjorde jag SO provet och stack sedan hem. När jag kom hem så stack jag ut och joggade för att springa av min frustration. Låt mig säga er detta, spring när ni är irriterade, ni springer riktigt bra då. I alla fall jag!
 
Sen åt jag middag och började skypa med Louise. Jag är jätte hungrig nu dock... vet inte riktigt varför. Men Louise blev också hungrig, den enda skilnaden mellan oss var att hon var smart nog att äta.... 
 
Nu ska jag vara social mot Louise via skype! Vi ska väl snart sova, klockan är ju trots allt halv tio och Louise gäspade just. Så, detta är det sista för mig ikväll!
Godnatt!
/Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0