Louise Hanna Karlson

Vad är ditt fullständiga namn? -  Louise Hanna Karlson
När är du född? - 1997 03 18
Vart är du född? - Stockholm

Vart bor du?- Stockholm
Hur många syskon har du? - 1 riktigt
Vem är din bästa vän?- Victoria, men har många otroligt underbart nära vänner!
Vilket är ditt favoritdjur?- Apor!
Vilken är din favoritfärg?- Oj, gillar alla färger typ xD.
Vilken är din favorit film-genre?- Komedi/Romantik/Skräck
Hur lång är du?- Ca 174
Vilken hårfärg har du?-Blont, men börjar bli mörkblont
Vilken ögonfärg har du?- Bruna och gröna
Vilket är ditt favorit tvprogram?- chuck, vampire diaries, pretty little liars, according to jim, kan forsätta hela dagen.
Vem är din förebild?-Min mormor ärligt talat
Vad är din högsta önskan?- Tänker jag inte säga. Vill ju att den ska slå in dummer
Tror du den drömmen en dag blir sanning?- Vet att den inte kan slå in

Sparar du eller slösar du pengar?- Jag slösar hehe, men önskar jag kunde svara sparar
Vilket är ditt favoritspel?- skipo 
Har du någon du kan berätta allt för?-Yes 
Har du en hemlighet som bara du vet?-Japp
Vilken är din favoritmat?-Tacos, pizza, sushi, thai-mat, mormors stuvade makaroner med falukorv
Vilken är din favoritdricka?-fanta exotic!
Hur ser en perfekt frukost ut?-Bacon & egg, amerkanska pannkakor, men ibland helt annat, beror på vad man är sugen på när man vaknar.
Är du mycket på Facebook?-Hehe o ja.

Vad är ditt drömjobb?-Läkare, jobba med cancer.
Drömmer du ofta?-Jadå, inte om jobbet kanske XD men annat såklart
Saknar du någon?-We all do!
Vad är det bästa som hänt dig?-Oj, svår fråga. Kan inte svara
Vad är det sämsta som hänt dig?-Wont tell you 
Hade du kunnat ändra på det sämsta?-Ja det hade jag men gjort är gjort.

Tycker du om att städa?-Jag älskar det :D men bara hemma hos någon som inte är mig själv
Är du slarvig med dina saker eller väldigt rädd om de?-Beror på vilken sak
Vad är din största fobi?- Ormar
Tror du att du kommer övervinna den en dag?-....
Hur många timmar per dag sitter du vid datorn?-Så mycket det går annars är jag inne på mobilen konstant.
Vem är mest lik dig av alla du känner?-Ingen. Alla har sina egna personligheter ^^ Emma och jag är väldigt lika i många olika delar och även jag och Lydia. 

Något du aldrig skulle klara dig utan?-Min familj
Vilken är din favorit Marabou?- JORDGUBB (niklas i hope you see this)
Vad var ditt senaste köp?- Vero moda jeans!
När går du och lägger dig en vardag?.11 ungefär
Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?-RESA
Nämn en sak du är nöjd med över dig själv?- min självkänsla
 
Är du kär just nu? - Ja, typ invecklat
Har du kysst någon idag? - bamse nu när ni sa så
När går gränsen vid otrohet? – Tycker när man kysser
Har du varit otrogen och om ja, varför? - 
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - Mm, men väldigt länge sen
Är du romantisk? - haha, inte precis. Men ibland skapas de stunderna av sig själva. Och det är då, jag tycker det är riktigt romantiskt
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - 
Är du svårflörtad? -Beror helt på personen
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? – O ja
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? - Ja hehehe
Har du haft sex med över 20 personer? - Öhh vad tror du om mig?
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Varierar
Är du en bra pojk/flickvän? - Vad vet jag, mina x säger väl NEJ eftersom de inte är med mig längre x)
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Vore väl elakt att säga här?XD
När fick du din första kyss? - 2010
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Hmm, vet inte.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?- NEJ
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Ingen aning 
 


Kommentarer
Ni-kk-E

Me c evry thing!! u will be stalked wop wop hehe :*

2013-03-12 @ 22:01:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0