Morotskaka + vampire diaries + trötthet

Tre ord som beskriver kvällen framför mig och min styvsyster, Emmie. hheheheh
 
Snart blir det sängen eftersom vi ska upp tidigt imorgon för att springa innan jag sticker till jobbet. Vi ska upp runt 8, och efter joggingturen ska vi äta en stor och god frukost som idag ungefär. Mums, mums. lite tjockt att tänka på vad man ska äta imorgon när man just har tryckt i sig en stor fet bit av morotskaka.... aja, that's me I guess.
 
Nu ska jag se klart på Vampire Diaries och sen sova, äntligen, har längtat efter sängen så länge nu. Långdistansförhållande you know, det är väldigt smärtsamt.
 
Så detta är det sista inlägget för mig. 
Godnatt allihopa!
/Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0