Mot jobbet

Gud va tiden gick snabbt på slutet. Jag blev tvungen att springa hemifrån vilket var onödigt eftersom det blev strul med det nya sms systemet med sl så jag missade totalt fem bussar.

Pappa fick komma upp med ett busskort så jag kunde komma till jobbet. Nu sitter jag i alla fall på "snabba bussen" som jag kallar 471. Men jag kanske kommer lite sent till jobbet... Trevlans...

Vi får se ifall det är mycket folk idag eftersom det är påskafton. Jag tänkte igår: vem kommer fika på påskafton? Men nu när jag väl tänker efter så skulle jag nog vara en av de som åker in till stan och kanske fikar på påskafton, men det kanske är för att min familj inte gör påskafton till en big deal? Hursom helst så misstycker jag inte att jobba idag... Dubbeltbetalt OCH min lön höjs eftersom jag är 16. *evillaugh*

Nu ska jag avsluta.
Bloggar i rasten!
/Emma



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0