Onsdag

Jag hatar blogg.se appen... Jag skulle ha publicerat en inlägg innan jag gick ut och sprang med det ville den inte! Fyfy!

Nu sitter jag och försöker få mitt internet på datorn att fungera, för om inte det fungerar kan jag varken göra läxor eller andra saker! Varför går allt så dåligt idag?

Science provet gick åt skogen, gymnastik var inte min grej, matte provet var förbaskat jobbigt, springturen gick dåligt och nu fungerar inte internet...

I alla fall, jag har just varit ute på en tidig kvällspromenad med vovven eftersom jag ville plugga lite innan jag gick och la mig, men det kommer väl inte hända så jag kan lika gärna gå ut en gång till.

Nu ska jag försöka ännu mer!
/Emma



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0