Påsklov snart!

Det är snart påsklov... sedan är det bara två månader tills skolan slutar. Det är lite läskigt att tänka att man snart kommer börja gymnasiumet och förmodligen aldrig se de flesta i skolan. Aja, de närmaste finns och om betygen höjs blir allting bra!
 
ta andan och förbered er för en liten text:
 
Idag var det en otroligt segdag, nationella gick åt skogen om jag ska vara uppriktigt... idrotten... hm, volleyboll är inte min grej. Det enda jag gjorde var att hoppa upp och ner och heja på mitt lag, men när bollen kom mot mig så gick det åt helvete. HAHAHAHA vårt lag ägde dock... vi hade spelet och vi hade namnet; the strippers. Oscar tyckte det passade pga av min tröja... vet inte riktigt hur man ska ta det...
 
Efter skolan hoppade jag över matte tutorial och stack till macdonalds med Louise, efter att vi har pratat och ätit, blev Louise chokladsugen och vi gick till Statoil för att köpa choklad, sedan gick vi ner till Nacka Strand och sedan upp. Och sedan hemåt. Otroligt mysig dag!
 
Gud va månen är stor och stark! Jag gick just ut med hunden och kollade upp på himlen och insåg att månen inte syntes till, jag såg den sedan bakom några träd och tanken slog mig, jag måste upp på en höjd. Så jag gick upp i skogen på ett berg lite random sådär och kollade ut mot Hammarby Sjöstad. Snacka om vilken syn... gud va mysigt det var.... 
 
Nu ska jag kolla igenom min svenska presentation och sedan sova! 
Godnatt på er! 
/Emma
månen ville liksom inte ens synas på bild... buhuh


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0