påskskojj!

Det var så lugnt på jobbet idag så jag har knappt gjort någonting men det var kul ändå! Man får experimentera lite med olika kaffe sorter... heheh, jag gjorde en islatte med mörk- och vitchoklad sås, caramellsås och vispgrädde på toppen, det var sjukt gott men efter fyra klunkar var man spyfärdig... kanske lite för mycket socker??
 
Nu sitter jag, Emmie och Linus på mitt rum och fotograferar coola bilder. Ska försöka få de och lägga upp de på bloggen! 
 
Jag la också upp en "påskbild" på instagram eftersom alla bombade instagram med påskäggsbilder, så jag var ju tvungen att lägga upp en också.. men dels mest för att använda/testa mitt objektiv lite mer. heh, jag är beroende av mitt objektiv. Det är helt fantastiskt! Bakgrunden, fokuset... ÅH

Nu ska jag avsluta! Bloggar mer senare! Ha det bäst!
/Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0