"random" rolig lista!

"random"-rolig lista. Brist på liv eftersom läxorna är slut. Ha-ha-ha. ....

Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel ? Ja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Absolut!
Hur många har du varit kär i? Ska man hålla räkningen på det?
Är du kär just nu? ...kaaaaaaaaaaaaaaaaaanske det kanske 

Tio frågor om dig själv.
Namn? Emma
När fyller du år? Om 14 dagar för att vara exakt, men 26 mars
Några piercingar? Nope
Vad har du på dig just nu? pyjamas...
Vad tycker du mest om hos dig själv? Mitt sinne för humor... höhö
Vad är du bra på? hyfsat bra på fotografera
Vem älskar du mest på denna jorden? Familjen är en person.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Min hund fyller kvoten för sällskap.

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? ....för många.
Vem är den roligaste av dina vänner? ...Louise x)
Vem är snyggast av dina vänner? Alla ^.^ love to you all <3 cheeeeeeeeesssyyyy

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Varit i skolan
Vad ska du göra nu? Fortsätta med denna lista och prata med Louise
Har du gjort något dåligt idag? Bortsett från att nästan slå ihjäl mig...? naaaah
Vad har du ätit idag? Frukost, lunch, middag, MUMS
Har du duschat idag? Japp! Efter springturen!
Är du trött nu? Hyfsat
Vad händer idag? Eh, det är kväll, men ingenting...

Annat.
Hur mår du just nu? Skitbra
Är du hungrig nu? ...kanske
Vad är klockan nu just nu? 8.57
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bloggen, tumblr, facebook

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? Nope
Vilket är ditt favoritband/artist? Svåååår fråga! Maroon 5 sitter aldrig fel liksom...
Vad gillar du för musik? Är ganska varierad när det gäller musik

Kärlek.
Är du kär just nu? kaaaaaaaaaanske 
Har du kysst någon idag? MIn hund spontan "pussade" mig. Romantiskt värre
När kysste du någon senast? Idag
Är du romantisk? Oja. 
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? ... det varierar
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Kanske på dagis.... 
Vem sov du senast bredvid? ...min hund
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Ingen aning.
Hur ska din tjejen/killen vara? Ojojoj. Eh, pratglad, glad, snäll, omtänksam och vara lite spontan. 

/Emma
NU ska jag hitta en till! :D 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0