segsak

Ja ni, idag har väl varit en bra dag! Jag var först hos tandläkaren och sedan kom jag EXAKT i tid för SO-lektionen, lite skillad var jag^^Hehhe, och sen så rullade dagen på med negativa och positiva saker här och där. Måste bara säga igen, jäklar vad känslig jag har börjat bli, HAHAH, efter alla år som jag har varit unbreakable så blir jag en liten känslig mjukis. Vet inte ifall man ska tolka det bra eller dåligt.
 
Sen hade vi yoga och massage på idrotten. Snacka om att man kände att man var stel efter att inte köra yoga på ett tag xD var lite pinsamt. OCH att jag hade hål i mina byxor och blev satt i mitten med massa killar bakom mig, och när jag väl flyttade på mig drog Filip kommentaren; "meh Emma, nu förstörde du ju allt de roliga" höhöhöh
 
Sen massagen. GUD. jag är så jäkla svag för massage, jag älskar det! K Ä R L E K.
Sedan var det off till land hockeyn, jag höll lektonen lite och körde lite själv, eller ganska mycket själv men jag halkade runt där i mina strumpor. Sen var min mamma en ängel och hämtade mig från land hockeyn och när jag kom hem stack jag ut på en springtur, snacka om att det var kallt, min hals mår inte så bra...
 
Nu ska jag hjälpa till lite med maten och sedan fixa allt inför SM-cupen i helgen. 
/Emma
truetrue


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0