Sista inlägget för mig idag

Märkte just att jag har publicerat oerhört mycket idag... sånt händer när Emma inte har något att göra under dagarna. 
 
Mamma och jag hade svårt att komma på middag ikväll, så när Marko ringde och frågade vad han skulle handla så kläckte jag den bästa idéen, sushi framför TVn. Det kunde inte bli en bättre fredagskväll. Vi åt sushi framför en romantisk komedi med en av mina nya favoritskådespelare Paul Radd. Jag låg i matkoma hela filmen, sushi är extremt mättande... 
 
Sedan bestämde jag mig för att gå av min matkoma, så jag tog kvällpromenaden med Lotus. Vi var ute i 45 min faktiskt, så jag kom just hem, rosig om kinderna och sugen på att läsa. Så det är de jag ska göra ikväll. Läsa tills orden inte är vettiga längre. 
 
Imorgon blir det dock inte mycket bloggning, ridning och sedan jobb. Slänger in ett morgon inlägg, kanske ett mellan ridningen och jobbet, kanske ett under pausen och sedan ett på kvällen. 
 
Godnatt allihopa! Hoppas ni har haft en toppen fredag! 
/Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0