Sjuk när världen går under

Emma:Vill du veta en sak Louise?
Louise: Vadå?
Emma: Om du inte hade träffat kompisar idag, så skulle du varit klar med pluggandet för det här laget.
Well thank you for that information Emma!
 
Men det var värt det! Träffade Daniella idag som jag inte gjort på ages! Jätte kul! Förutom det har tagen varit jätte trist och jag har absolut ingenting att blogga om. Men kan berätta att jag har blivit jätte förskyld! Eller inte snuvig längre, ont i halsen, eller fryser eller något. Det rinner bara tårar ur mina ögon konstant? Vad är det för förskylning? Men bloggar mer sen när allt mitt pluggande är klart.
/Louise
mina röda ögon, vad är det här för sjukdom?


Kommentarer
Ni-kk-E

HALLÅ de va ju inge roligt att läsa.... skriv någe kul!! ;D

Svar: haaha vad elakt! men ska nu ;)
Louise & Emma

2013-03-12 @ 20:32:46
Ni-kk-E

Röda ögon=devil diiger döööööden :o arrr läski :O

Svar: kommer döda dig i sömnen
Louise & Emma

2013-03-12 @ 20:33:35
Ni-kk-E

woho fast du somnar snabbare och tidigare än mig ;D

2013-03-12 @ 22:08:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0