snö i mars?

Det kan ju inte snöa i mars! Åhnej! och den här typen av snön gör allting halt.... let me tell you
 
Så jag kom just hem från en nära-döden-upplevelse...ish. Jag var nära på att halka under hela kvällspromenaden med vovven, men jag brukar inte halka men såklart när jag skulle gå ner för en trappa vid tågstationen så ramla jag. Och det var ju inte en liten vurpa ska jag säga, jag GLED hela vägen ner och min hund var så söt att han traskade ner till mig och pussade mig smått i ansiktet, det var den enda som inte fick mig att börja äta grus av ilska..... 
 
Men jag var tur att jag inte slog i huvudet i alla fall... OCH att jag inte bröt något. Men just nu sitter jag och tycker synd om mig själv eftersom jag har riktigt ont i min vänsterarm och svanskota... mysigt värre liksom. 
 
Nu ska jag vara social mot Louise som äntligen har gjort klart alla sina läxor, som sitter och ritar nu dårå men ändå!
 
Kanske slänger in ett inlägg lite senare. 
/Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0