Tandis

Godmorgon!

Som jag skrev bland de förra inläggen så ska jag till tandläkaren idag, roligt! Så jag gick upp tidigt för att hinna göra i ordning allt, packa ner gympakläder och land hockeykläder etc.

Och ifall ni är nyfikna så kan jag i alla fall gå efter min vurpa igår. Vänsterarmen tog smällen så det är lugnt!

Idag har vi typ yoga på idrotten och efter idrotten ska jag hålla land hockey träningen eftersom vår coach behöver sätta alla vårterminsbetyg. Så jag kan inte behöver ha med mig land hockey kläder eftersom jag inte kommer spela så mycket?

Hur som helst, nu ska jag böja leta fram vad jag ska ha på mig när vi har yoga, mina springbyxor åker bara ner hela tiden så jag skippar nog att ha de när man ska hålla på och stå lite huller och buller...

Bloggar kanske en snabbis innan skolan!
/Emma



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0