Tisdag

Åh vad frustrerande, jag har vaknat jätte många gånger under klockslagen 3-5, men vid klockan 6 så vaknade jag och bestämde mig för att gå upp. Så nu hinner man ju med ganska mycket saker... Jag sitter och äter min frukost just nu och pluggar faktiskt, jag vet inte riktigt varför men jag gör det. Går i igenom Historia uppsatsen. Jag kan inte förstå att den ska in imorgon... Jag får i alla fall lite panik.
 
Idag är en av mina favoritdagar, tidagar är slappa känns det som, även om vi har två lektioner efter lunchen... Idag vad det planerat att jag skulle vara med Andréa men Andréa ifall du ser detta så förstå mig och förlåååt, jag måster verkligen plugga. Jag har den där dumma uppsatsen och ett science papper. Så idag blir det traska på hemåt och plugga järnet.
 
Hur som helst, nu ska jag fortsätta skriva lite på uppsatsen och sedan göra mig i ordning till skolan. Ska gå hemifrån ungefär vid 8, lite tidigare ifall jag hinner. Men det gör jag nog! Kommer förmodligen inte hinna blogga...
 
Ha en toppendag allihopa!
/Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0