Tisdag!

Ja, denna dag gick ju ganska fort faktiskt! 
 
Jag missade hela sista skolveckan innan sportlovet och pga det så missade jag två prov som jag ska göra denna vecka istället. Idag skulle jag göra historia provet men såklart så blev min lärares dotter sjuk så hon var tvungen att åka hem. Vilken osis! 
 
Så jag sitter nu med matte istället, hurraaaaay, för imorgon ska jag ha matteprov. Jag har sjukt mycket att göra känns det som, men det är skönt att vara tillbaka. Det känns som jag har varit borta jätte länge och missat allt. Back to the old rutines. 
 
Efter jag har pluggat lite matte ska jag ut och springa, sedan laga mat. För första gången(eller jag har kommit på vad vi ska äta förut men annars är det ganska svårt) var det inte mamma som kom på vad vi skulle äta ikväll, utan jag! Onödigt stolt blev jag så jag bestämde mig för att laga den också. 
 
I alla fall, nu ska jag plugga så jag hinner göra allt jag behöver göra! Ha det bäst!
/Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0