Torsdag!

Hej där. Nu är jag hemma efter en inte planerad dag, det jag skulle göra var att göra NO-provet efter skolan, fira sophie och åka och träna. Istället skippade jag NO-provet, gick och fira Sophie, sen när jag skulle hem och åka och träna ringde Victoria, vi var väldigt nära så då mötte jag henne istället. Sen var jag med henne fram tills nu och tränade alltså inte. Men ska åka och göra det efter middagen. Sen är jag iallafall klar med allt jag måste göra!
 
Idag har iallafall varit en jätte bra dag, inte bara för att Sophie fyllde år men matte lektionerna är så underbara också. Jag och Emma sitter och kör party hard, hähä, våran matte lärare ger oss riktigt elaka blickar xD. Menmen, det är värt det! Kanske för att emma sjöng, I want Big booty bitches! när han böjde sig ner framför oss^^. 
 
Menmen, nu ska jag se vart pappa är.
Ha det bäst/Louise
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0