tröttis

Japp, det kan man kalla mig faktiskt... eller så kan man säga att jag är i matkoma. Urgh. Felet med "tacos" är att man äter för mycket, vi hade dock inga såna där bröd, vi hade bara nachos med köttfärs över, salad etc. Men ändå så blir man vääääldigt mätt. Pang bom. Jag tror jag har blivit väldigt känslig mot mat, för jag mår inte topp just nu... B L Ä . 
 
Men jag ska i alla fall kolla på Once Upon A Time nu, och sedan förmodligen sova, för jag är jätte trött. Jag har just krypit ner i sängen efter en, kanske lite för onödigt lång promenad med vovven i en timme. Han är ganska seg pga av all medicin han äter.... Min hund seg är inget normalt... believe me
 
Så detta är det sista inlägget för ikväll, så hoppas ni får en underbar fredagskväll (det som är kvar) och mys på nu! Va lite roligare än mig som ligger i sängen med en sovande hund vid fötterna och ska se TV-serie. 
 
Godnatt! 
/Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0