Underbar dag'!

Hej där. Nu har jag precis duschat klart och målat ena handen med naglack. Har varit en underbar dag med Emma, tyvärr har det blivit alldelles för mycket mat! x) 
Jag har även köpt två nya naglack idag, en grön likadan tröja som Emma,eftersom det var green-day på bikbok och sen ett par vinnröda jeans från vila. Det blir bilder imorgon! 
 
Måste bara säga en sak som irriterar mig, varför, i hela friden, skruvar man ihop naglack så hårt att man inte kan få upp dem? hehe, för er som är i samma situation hoppas jag ni har en pappa som mig som kan hjälpa er!.
 
Nu ska jag forsätta måla naglarna och chatta med vänner. Ha en underbar kväll! jag ska väl sätta igång med läxorna lite senare också så ni får väl iaf en bättre kväll än mig.
/Louise
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0