usch

Jag kommer så faila Science Nationella... jag vet inte vad jag ska plugga på, jag har ingen aning om vad jag ska göra eller hur, så här sitter jag och lyssnar på musik som får ens humör att gå i vågor. Varför ska man ha nationella prov? 
 
Hur som helst, skoldagen har varit bra. Trötthet som blir till skratt. Jag och Louise tog ju en födelsedagsfrukost innan skolan, vi åt hur goda smörgåsar som helst! Gud, de var bäst! xD Sen gick vi till skolan, och skoldagen gick ju bra. Louise har fått mig att bli jätte kramig av mig, så jag och Louise har typ kramats hela dagen!
 
Det snöade riktigt mycket när jag gick hem, och när jag kom hem så satt jag och mamma argumenterade om det verkligen skulle bli fint väder på min födelsedag, jag argumenterade för och hon emot. Men det är alltid fint väder på min födelsedag. No matter what. 
 
Jag kollade ut från fönstret och såg att det hade slutat snöa så jag satte på mig joggingsaker så fort som möjligt och gick ut och sprang. Dock blev det snökaos efter tjugo meter, men jag bestämde mig för att jogga ändå. Så i snökaoset kunde ni se mig. hehheheheh
 
Nu blev det ett ganska långt inlägg så ska avsluta nu. 
/Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0