uttråkad

Har just varit på SPT, det gick chockande snabbt, menmen... är ju duktig eller något...
 
Mamma behövde rusa till jobbet så jag fick gå hem med vovven som var i bilen från skolan - i snökaoset. Gud va kallt det var och... blää, det var inte direkt det skönaste... min hund gillade inte heller snön...
 
Nu sitter jag i en stor hoodie, "mjukis"jeansen, sockor och en kopp te eftersom jag är typ förkyld... Eftersom jag är ensam hemma så kan jag lyssna på musik utan hörlurar, så jag har skrikt-sjungit lite till musiken och tagit otroligt konstiga bilder... heheh, och jag ville vara så snäll att visa två av de, de som faktiskt inte var så hemska. 
 
Nu ska jag i alla fall plugga, slut med det roliga liksom. Jag satsar på att göra klart SO:n, engelskan, börja på svenskan, matten och kanske börja på spanskan. The agenda of today, yeah
 
Ha det bra! 
/Emma 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0