Vad tusan gör jag uppe?

Låt mig säga det igen, vad tusan gör jag uppe nu på en söndag?
 
Jag gick och la my ganska sent igår med en skön tanke som vanligt att jag skulle kunna sova ut idag men nejnej, min hund skulle ju såklart gå upp och väcka mig. Det har ungefär tagit en halvtimma för mig att vänja mig vid att det nästan är sol ute! Äntligen!
 
Men det deppigaste är att det alltid är sol på söndagar - min pluggdag. Men vi alla vet att jag älskar att ta pauser i pluggandet, så det är lugnt!
 
Nu ska jag börja med Läsloggen eftersom internet fungerar på min dator nu, sedan ska jag väl börja på uppsatsen om Förintelsen. Idag ska vi ju ha land hockey match, vi ska möta de lag som vi egentligen kan vinna över ifall vi verkligen spelar bra, men vi har vissa spelar som har en tendens att flumma sig igenom eller inte ta det här på allvar, så vi får se hur det går. 
 
I alla fall, nu ska jag läsa "Ninas Resa" och besvara frågorna. GO EMMA!
/Emma
hur orkar jag vara oseriös på morgonen? åhjuste, jag är en morgonmänniska... jäklar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0