Walkover

Roslagen gjorde en walkover så vi vann matchen. Men de ville köra en liten match ändå så vi körde en match och... nå, det gick väl helt okej. Vet dock inte ifall vi vann.. men vi gjorde tre mål (och bara för att skryta så gjorde jag två utav de). Vi hade ett ganska känslomässigt samtal i omklädningsrummet med Ms. Doty som kollade på mig igenom hela...
 
Det kommer förmodligen inte bli ett Nacka tjej-lag nästa år eftersom alla kommer sluta, inte har "team-spirit" och ingen vill forsätta pga laget. Känns ju bra för mig. Jag är lagkapten som inte kan hålla ihop laget, alla vill sluta och Ms. Doty säger att det är som att jag/vi trycker upp ett långfinger i ansiktet på henne OCH skjuter henne i foten. Tack så mycket. 
 
Det känns som det ändå. Jag svek hela laget liksom. Så är på lite deppmode just nu, så jag ska öka mitt deppmode att plugga lite, börja på historia saken och sedan tröstäta middag. Men BLÄ vad ledsamt.... Det är ju typ mitt fel också. Jag skulle ha peppat alla mer och-jag kan inte säga försöka mer, för jag har försökt allt. Men tydligen så var det inte tillräckligt. 
 
Nu ska jag inte ta ut allt på bloggen. Även om det är skönt att skriva av sig/prata så är det bäst att bara hålla det till sig själv....
vatusan!

Ha en super bra söndagskväll!
/Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0