You never regret a work-out...

You never regret a work-out yeah right! Jag ångrar alltihop! Om min envishet hade varit liiite mindre så skulle jag ha mått bättre vid det här laget, men sjäääälvklart ska jag ta mig i kragen och gå ut och springa fast jag har ont i hela kroppen och förkyld. Grattis Emma. Bravo, applåderna bara strömmar in
 
Som ni kanske kan förstå så är jag typ sjuk, eller... det kommer bli bättre förmodligen, eftersom jag är mästare på att bli frisk INNAN jag har blivit totalt sjuk. Så det finns hopp ännu! 
 
Jag kan ju inte bli sjuk? Jag ska ha en underbar mysig afternoon tea party med tjejjerna imorgon. Så nejnejnejnejnejnejnejnej. 
 
Nu ska jag dricka te, sätta på mig sockor, hoodie, pyjamas byxor, och bara bli frisk. That's the plan.
/Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0